tirsdag 22. mars 2011

Traumatiske opplevelser

Nå har vi akkurat lokket en flygende bille ut av øret mitt med et lasersikte. En ekstrem dødsdans mot trommehinna mi skremte vettet av både meg og billa og klarte faktisk skade hørselen min. Nå er jeg helt sår og varm i øret og alt er helt loddent. I flere år har jeg blitt mobbet for redselen for insekter inn i øret. Nå har det altså skjedd.

En bille med hardt skall, to sterke vinger, lange følehorn og en enorm viljestyrke ville inn, men absolutt ikke ut. Vi rpøvde skylle med vann og pirke med q - tips, begge gjorde mer skade enn gagn. Billa ble krakilsk og viftet vilt med vingene. Jonas tittet inn i øret og så noe svart. Jeg ble jo helt vettskremt. Ungene smilte skrått og visste ikke om de skulle le eller gråte der jeg viftet med hendene, kavet og prøvde forklare hvordan dette faktisk hørtes ut inn i øret. Fy flate. Etter 15 minutters kamp fra både den og oss ruslet den utover mot lyset. Kjetil sto klar med pinsetten. Beveget jeg meg litt, smatt den rett inn igjen. Men ut kom den. Drittsekken.

Og om du tror jeg er en pingle, bare vent til det er du som får ei bille i øret!!

Og faktisk har jeg blitt klippet av en ladyboy i dag også, som rettet på gylfen flere ganger og syns jeg hadde fine øynebryn. Han het Janice og hadde stram mage og kort topp med dongeribukse. Så gikk jeg hjem og klipte enda mer selv, drepte en haug med i helslitt hår, ble en gutt og drepte 3 store tarantell lignende edderkopper på rommet. Sånn er det faktisk å være på langtur. Ikke bare solskinn. Men nesten.

Vi sees!

1 kommentar:

  1. Offa då, for en opplevelse.....
    Ka??? Kort hår??? Sku kje du spare???

    SvarSlett