torsdag 14. april 2011

Malapascua - endelig hjemme

Vi er BALIK, tilbake i vårt lille paradis. Vi hilses velkommen av Ponaliza, venner og kjente. Været er rufsete, men varmt og herlig. Vi er endelig hjemme igjen! Louise og Madeleine camper i vår hytte til ny er ledig i morgen. Fy som vi koser oss!

I dag gikk jeg og Ponaliza tur rundt absolutt hele øyen. Alle stier, klipper, strender og hemmeligheter ble utforsket. Jeg trodde min gravide venninne skulle bli fort sliten og at Filippinere ikke gikk så fort i varmen. Der tok jeg skikkelig feil! Hun travet rundt som en ekte nordmann på tur, rett opp bakkene med prat og glis. Jeg hang med i svingene og nyter en aldeles fantastisk trimrute, minner aldri så lite om turene rundt Lesten. 3 timer i dag med alle stikkturene hit og dit. I morgen tidlig prøver vi korte ned til 1,5 timer, eller noe sånt. Plutselig kommer det et syn vi bare må nyte. Da gjelder det stoppe og bare glede seg over å være til. "Å glede seg til akkurat nå" - min definisjon på lykke. Den gjelder nå!

God vår alle sammen!

Sjekk Kurt sin lille reklamefilm fra White Sand. Det er hytta vår!
 http://www.youtube.com/watch?v=IaEZzm8Ca3s



1 kommentar:

  1. Kjære dere. Masse flotte bilder som viser paradis og livets bakside. Ser du har fått utløp for litt kreativt utløp i flott sandslott og skulpturer.-
    God påske til dere, her er det sol og vår også nå heldigvis.
    Klem fra oss farmor og Øyvind

    SvarSlett