lørdag 22. januar 2011

Siste natt i Norge

Gratis filmkanaler på kanal 17 - 29! Klart vi må takke ja til det. Bare å taste inn rom nr. Ungene fyker rundt på vårt flotte hotellrom, Kjetil rekker akkurat si: " Charlotte! Pass på hvilken kanal som kommer først da!" Vel, Kjetil fyker inn på badet og prøver lokke med seg de søte små, jeg lager meg bred og flakser med armene foran pupper, lepper, sukk og stønn. Finner ikke fjernkontrollen, lyden forhåndsinnstilt på høyt. Heftige saker. Jonas i hundre. Veldig spennende hva som skjuler seg bak meg!

Middag kl 19:30, Sara lalles i ny seng, Jonas og mamman tar ubegrensede heisturer. Løper sisten i alle etasjene. Hopper på de røde strekene. Pusser skoene i pussemaskina. Leker gjemsel og teller lysekroner. Supermamsen. Skjult agenda. Sliter ut ungen mest mulig før kort natt i nytt rom. Romstere litt, men ellers ok. Kjetil sover. Snart gjør også jeg.

I morgen -
Oslo - London - Hong Kong - Cebu. Vi snakkes!

1 kommentar:

  1. Vi tenker på dokke kvar dag! Veit at dokke puffa litt i arma for vår del og ;-) Nyt turen! Gler meg til å følge med, og til dokke kjem heim! Klem frå eit regnfullt Sykkylven! :-)
    Elise

    SvarSlett